Page 14 - Fem-ho per projectes
P. 14

                                   14 Les activitats   EL MISTERI... Continguts i objectius ADAPTABILITAT I FLEXIBILITAT PERSONALITZACIÓ Les propostes d’activitats mai són tancades. El projecte es fa real a l’aula, sou els mestres qui el reajusteu, milloreu, trieu, canvieu per fer-lo únic i propi. Itinerari Programació Avaluació Recursos Hi ha dies diferents i n’hi ha d’especials Coneixerem que hi ha dies especials, com festes i aniversaris dels nostres amics, i que els podem assenyalar en el calendari per recordar-los.      Organització d’aula Materials Descripció de l’activitat        DIARI D’AULA Eina grupal en la qual els reporters de la classe fan la crònica de les diferents activitats del projecte.           TENIM UN REPTE ENS ORGANITZEM I PLANIFIQUEM INVESTIGUEM MURAL ITINERARI Eina col·lectiva que permet regular i fer el seguiment del procés del projecte i afavoreix el metaaprenentatge. RESUMIM RESOLEM EL REPTE I APLIQUEM   


































































































   12   13   14   15   16