Page 12 - Fem-ho per projectes
P. 12

                                   12 Les activitats   EL MISTERI... Itinerari Programació Avaluació Recursos Mesurar el temps o no, aquesta és la qüestió! Ens adonarem com són d’importants els rellotges per organitzar-nos el dia, coneixerem les parts del dia i quines activitats hi acostumem a fer i relacionarem aquestes parts amb les hores concretes.      Continguts i objectius INTERDISCIPLINARIETAT Ajudem a connectar coneixements, habilitats i actituds de diferents àmbits, a aprendre sense compartiments, globalment, significativament. INTEL·LIGÈNCIES MÚLTIPLES Mostrem molt de respecte per tots els talents i les diferents intel·ligències amb propostes que respecten la diversitat. Organització d’aula Materials Descripció de l’activitat                     TENIM UN REPTE ENS ORGANITZEM I PLANIFIQUEM ENLLAÇOS Pàgines web d’interès, de consulta, vídeos, d’activitats interactives... ÀUDIOS Enregistraments de sons, cançons, lec- tures, informacions, notícies, etc. RESUMIM RESOLEM EL REPTE I APLIQUEM INVESTIGUEM   


































































































   10   11   12   13   14