Page 14 - Itinerari Socials 5
P. 14

     13
14
APLIQUEM EL QUE HEM APRÈS
que l’opció menys contaminant per desplaçar-se és caminar. I caminant, caminant...
elabora el teu “metrominut” seguint les pautes:
Un metrominut és un plànol que ens indica la distància i el temps que hi ha entre un punt clau i un altre d’una localitat... sempre a peu!
La colla té clar
           Pots fer servir línies rectes i de colors,
com en els plànols del metro! Així serà més fàcil d’interpretar.
   comenteu quins beneficis per al medi ambient pot comportar l’ús del metrominut.
Trieu els millors metrominuts de la classe, pengeu-los en un punt d’informació del centre i divulgueu-los. També podeu presentar el projecte a la resta de l’escola el Dia Mundial del Medi Ambient o enviar la vostra proposta a l’Ajuntament.
MBIENT
PER ACABAR, PENSA-HI...
Ara que has acabat l’itinerari, saps resoldre la pregunta inicial?
Què més creus que hauries d’aprendre sobre la relació entre el medi ambient i les persones?
Quines activitats t’han resultat més fàcils de fer?
Penseu entre tots i
              / EL MEDI A
                     14
VALORA L’ITINERARI
       














































































   10   11   12   13   14