Page 45 - Itineraris
P. 45

  Les activitats interactives sistemàtiques són de numeració i càlcul, de geometria, de mesura, d’estadística i atzar... i són lúdiques. Passos de la seqüència. Activitat d’aplicació i/o transferència en situacions properes.                  Al final de l’itinerari i el metaaprenentatge, els alumnes poden puntuar la proposta amb les estrelles. Conèixer les seves opinions ajuda els docents a reorientar i anar adaptant les propostes.    A més, permeten activar diferents habilitats dels nens i les nenes perquè tenen formes diverses: activitats de resposta múltiple, de cert/fals, d’escriptura, orals, de relacionar, amb taules, etc. TANCAMENT En l’última plana de l’itinerari és on els nens i les nenes fan l’aplicació o transferència del que han après, poden avaluar-se o coavaluar-se. L’itinerari es tanca amb el metaaprenentatge, la reflexió sobre com aprenen.  45 


































































































   43   44   45   46   47