Page 8 - Fem-ho per projectes
P. 8

                                      8  Les activitats   EL MISTERI... Itinerari Programació Avaluació Recursos La capsa arriba tard! El temps passa i la capsa no arriba. Qui la porta ens explica els motius del retard. A la capsa hi ha objectes antics, rellotges, material que hem de fer servir durant el projecte i un joc de pistes amb un repte que ens convida a investigar sobre el pas del temps i com podem mesurar-lo per organitzar-nos.       Continguts i objectius APRENENTATGE SIGNIFICATIU Fomentem l’aprenentatge competencial, per a la vida, per ser ciutadans del món, cercant interessos propers als alumnes i amb sentit. Els nens i les nenes són els prota- gonistes del procés d’aprenentatge. Treballant fent pro- jectes adquireixen coneixements per comprendre, habili- tats per actuar i actituds per comprometre’s. Organització d’aula Materials Descripció de l’activitat FITXES Propostes d’activitats impreses per reco- llir diferents aspectes dels aprenentatges: informació, comprovacions, organització dels coneixements, avaluació o metaaprenentatge.            En els projectes partim sempre d’un repte que és fruit d’una necessitat propera als alumnes i l’organitzem for- mulant bones preguntes, preguntes que fan pensar i guien la investigació. TENIM UN REPTE ENS ORGANITZEM I PLANIFIQUEM CARPETA D’APRENENTATGE És una eina per recollir tots els materials que evi- dencien els aprenentatges individuals. Conté la guia per a la família, propostes de fitxes i altres materials (adhesius, retallables, informació, mapes, imatges, gràfics, infografies, etc.). D’ús individual. INVESTIGUEM RESUMIM RESOLEM EL REPTE I APLIQUEM        


































































































   6   7   8   9   10